از چند قدمیِ حرمِ حضرتِ زینب سلام الله علیها این پُست رو می‌نویسم... از حرم فیلم گرفتم که سه بار آپلود کردم ولی اینجا نفرستاد، شب دوباره امتحان می‌کنم ان‌شاءالله روزی‌تون باشه. ام‌یحیی و بچه‌ها نیستن، کاری اعزام شدیم. 

اخبارِ ایران رو پیگیر بودم و دیدم همه به راهپیمایی و تجمعِ قدس هستن. آفرین به این غیرت‌ها. فقط بدونِ این‌که از ارزشِ این راهپیمایی‌ها و تجمعات کم کنم و خدشه بهشون وارد کنم (چون بهشون معتقدم و ضروری و مؤثر می‌دونم) می‌خوام یه مکالمه رو اینجا به اشتراک بذارم:

 

+ تجمع فایده‌ای نداره که! حکومت باید موشک بزنه اسرائیل رو نابود کنه(!)

_ بالاخره من هم در حدِ توانم خواستم برای غزه کاری کنم. ان‌شاءالله همین شعارهای من هم اثر می‌کنه.

+ پس چطور در موردِ حجاب گفتی امر به معروف و نهی از منکر اثر نمی‌کنه؟! چطور اونجا گفتی حکومت خودش باید وارد بشه؟! اونجا کمترین حد و توان و تکلیف جایگاهی نداره؟! 

_ سکوت! 

+ به نظرِ من ماجرا چیز دیگه‌ایه...

_ چی؟! 

+ راهپیمایی و تجمعِ قدس امن و امانه... می‌ریم دو تا شعار می‌دیم و خوشحال و راضی برمی‌گردیم و ازش پُست و کلیپ نشر می‌دیم و با وجدانِ آسوده و بادکرده زندگی می‌کنیم! اما امر به معروف و نهی از منکر عمله! خطرناکه! ممکنه فحش بخوریم... سیلی بخوریم... آبرومون بره... ریش و تسبیح‌مون مسخره شه یا چادر از سرمون بکشن... جون‌مون در خطره... می‌فهمی که؟

_ سکوت... 

+ تقبّل الله از همه :))