رفیق‌م عروسی دعوت‌م کرده بود از سه هفته پیش!

حالا زنگ زده به عذرخواهی و شرمندگی که پا نشی بیای، ما فکر نمی‌کردیم این‌قدر اوضاع خراب باشه،

هم این‌که خاله و مادربزرگ‌م گرفتن و می‌خوان بیان مراسم!

وقتی قطع کرده، روی واتس‌اَپ آدرس تالار و برام فرستاده که زنگ بزنم 190 و شکایت کنم، 

بیان رسیدگی کنن قبلِ برگزاریِ مراسم تالار و ببندن!

نوشته این و برای همه فرستادم زنگ بزنن، تو هم تو گروه‌هات بذار، به رفقای دیگه‌تم بگو! 

ما حریف دامادمون نشدیم، با این‌که من دارم تک‌تک زنگ می‌زنم که نیان و به 190 زنگ بزنن، 

ولی خونوادۀ داماد و دست و زورم نمی‌رسه! خونوادۀ خودمم از این‌طرف افتادن تو رودرواسی!

کلی تشکر کردم که خبر داده و جونِ ما براش مهم بوده و زنگ زدم 190.

آدرس تالار و که گفتم، گفت با فلان تعداد شکایت ثبت شده و پیگیری می‌شه!

ینی ببین چه باوجدان پیگیری کرده که همه زنگ هم زدن! 

عروسی غریبه نیست ها! 

عروسی خواهرشه که به خاطر جونِ مردم پیگیرشه تالار ببنده! 

دارین باوجدان دوروبرتون؟! 

من هنگ‌م! 

برم اسم این رفیق‌‌م و تو مخاطبین‌م ستاره‌دار کنم!

آدمای باوجدان این‌قدر کم‌ان که نباید از دست‌شون داد! 

 

 

|| رفیقِ شفیقِ اردوجهادی‌ها و اربعین‌ها ||